Hetalia: Axis Powers - Taiwan

Friday, January 25, 2013

CintA tAk sAlAh???


CINTA?? 
sape yg xkenal cinta itu apa?
cinta ada 2
cinta pada-Nya.. cinta pada manusia

Cinta kali ini cinta antara 2 insan yg bukan muhrim...
Ya...aku sudah jatuh cinta..untuk kesekian kalinya..
kata orang,," gila minah nie..bercinta xabes2"
tp bagi aku...cinta bagiku bukan maksud seperti orang lain...
cinta bagiku...adalah aku berkenalan dengan orang lain...tp bermain dengan perasaan dan harapan...

selagi kita bernyawa...kejarlah cinta kerana mana kita nak tahu...siapa jodoh kita.. betul x?
ya..aku kini sudah terjatuh hati pada pemuda bernama Fariez Alias.. jejaka berusia 24 tahun..aku kenal dia di tagged...sebuah laman sosial yg xsefamous facebook @ twitter...

Aku berharap...agar dia adalah jodohku yang terakhir... dan dia adalah lelaki yg family aku impikan..
Ya Allah..aku hamba-Mu yg kerdil..mengharapkan secebis kasih sayang selain keluargaku..aku mohon pada-Mu Ya Allah..berkatilah hubungan kami..jauhkanlah diri kami dari perbuatan maksiat... Amiiinn.

No comments: